Враќање или замена?
- Производот кој не Ви одговара можете неоштетен, неупотребен во неоштетено оригинално пакување и со приложени документи да го вратите во рок од 7 дена од денот на превземање. На иститот имате право на замена со друг, тоа право можете да го остварите само ако производот го вратите неупотребуван и во оригинално пакување, со приложена фактура (фискална сметка) во период 7 дена од приемот на производот. Трошоците за поштарината се на Ваша смета.
Кога ке биде испорачана?
- Нарачаните производи ќе ви бидат испорачани преку курирска/доставна служба. Истите ке ви бидат испорачани во период од 1 до 3 работни дена на нарачката во зависност од вашата локација, на вашата домашна адреса или локална пошта.
При превземање на пратката забележав дека истата е оштетена. Што да правам?
- Доколку пратката која ви е доставена е оштетена можете слободно да направите замена на истата или контактирајте не на нашиот mail а ние во најскоро можно време ке Ви одговориме.
Како можам да пријавам грешка, проблем со online продавницата?
- Доколку имате проблем со online продавницата слободно контактирајтене за да Ви помогнеме.
Во кој период од денот нарачката ке биде испорачана?
- Во кој период од денот нарачката ке ви биде испорачана зависи од Вас и договорот со доставувачот на пратката.
Дали можам да одам до курирската служба и да ја платам испораката во готовина?
- Да може, секако одкако ке се договорите со доставувачот или курирот.
Како исправно да ја спакувам пратката која сакам да биде вратена?
- Пратката која сакате да ја вратите треба да биде неоштетена, неупотребувана во неоштетено оригинално пакување.
Направив нарачка но не добив потврда на e-mail. Зошто?
- Доколку немате добиено потврда за нарачката по e-mail, тогаш слободно контактирајтене за повеќе информации.
Зошто неможам да извршам плаќање со картичка, и ако предходно сум ја користел?
- Доколку имате било каков проблем при плаќањето на нашата интернет продавница слободно контактирајтене за повеќе информации.